Regulamin zakupów 
WITAMY W SHOPBAZZAR
Zrobienie u nas zakupów oznacza, że akceptujesz regulamin.

Zakupów możesz dokonać poprzez:
▪️transmisję na żywo
▪️post sprzedażowy
▪️zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerami 
▪️727 777 467
▪️zapraszamy również do kontaktu na messenger ShopBazzar

1. Zakupy na TRANSMISJI NA ŻYWO
Zakupów na naszej transmisji możesz dokonać podczas trwania transmisji pisząc do nas komentarz. Jezeli robisz pierwszy raz zakupy napisz do nas wiadomość prywatną na ShopBazzar podczas trwania transmisji na żywo. Jeśli nie otrzymamy wiadomości, Twoje zamówienie zostanie anulowane, a zakupiony towar zostanie wystawiony ponownie do sprzedaży.
Jeśli rezygnujesz z wybranego towaru po transmisji, Twoje zamówienie anulowane jest w całości.

2. Zakupy poprzez POST SPRZEDAŻOWY
Jeśli chcesz dokonać zakupu danego produktu z postu sprzedażowego, w komentarzu pod postem należy napisać komentarz z kodem który podany jest w opisie. System Selmo automatycznie odpowie czy dany produkt został dodany do koszyka czy może wpadła rezerwa. Po dokonaniu zakupu koniecznie sprawdź swój Messenger bo będzie tam czekać wiadomość od nas.

‼️ Dokonanie zakupów przez transmisję na żywo lub przez post sprzedażowy i nie odezwanie się, nie opłacenie swojego zamówienia będzie traktowana jako celowe blokowanie towaru co skutkuje zablokowaniem ‼️

3. Klient ma 24h na opłacenie swojego zamówienia. Przesłanie potwierdzenia przelewu ułatwi nam pracę dlatego z góry dziękujemy za jego przesyłanie. W tytule przelewu prosimy o wpisanie swojej nazwy z Facebooka oraz numer zamówienia.

4. Wasze zamówienia wysyłamy do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie i zamknięcia paczki. Paczki otwarte wysyłamy do 5 dni roboczych od momentu zamknięcia się paczki. W przypadkach dużej paczki czas oczekiwania może wydłużyć się do 7 dni.

‼️ ZAKUPY OPŁACAMY PRZEZ KOSZYK, TAM WPISUJEMY SWOJE DANE DO WYSYŁKI, WYBIERAMY FORMĘ WYSYŁKI I PŁATNOŚCI ORAZ CZY PACZKA MA BYĆ OTWARTA CZY ZAMKNIĘTA ‼️

Paczki otwarte krajowe możemy zbierać przed 5 dni na transmisjach odzieżowych i obuwniczych. Paczki otwarte zagraniczne możemy zbierać przez 10 dni w ich przypadku czas kompletowania i wysyłki może wydłużyć się do 10 dni roboczych, ze względu na gabaryty paczki.
Wysyłka paczek pobraniowych wychodzi na bieżąco do 3 dni roboczych.

‼️WSZYSTKIE PACZKI OTWARTE OPŁACAMY NA BIEŻĄCO‼️ CO OZNACZA, ŻE PO ZAKUPACH MAMY 24H NA OPŁACENIE KAŻDEGO ZAMÓWIENIA‼️ W PRZYPADKU NIEOPŁACENIA TAKIE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ANULOWANE‼️

5. Koszta wysyłki:
Paczkomat InPost: 16zł
Kurier InPost: 17zł
Kurier pobranie:  20zł ( kurier pobranie - 17zł + płatność przy odbiorze 3zł)

‼️ ZAKUPY OPŁACAMY PRZEZ KOSZYK, TAM WPISUJEMY SWOJE DANE DO WYSYŁKI, WYBIERAMY FORMĘ WYSYŁKI I PŁATNOŚCI ORAZ CZY PACZKA MA BYĆ OTWARTA CZY ZAMKNIĘTA ‼️

Jeśli masz paczkę otwartą i w międzyczasie chcesz ją zamknąć, możesz to zrobić samodzielnie w każdej chwili zaznaczając „.PACZKA ZAMKNIĘTA”

6. Zwroty przyjmujemy do 14dni od daty odbioru paczki od kuriera. Do każdego zwrotu prosimy o dołączenie paragonu (w innym przypadku Twój zwrot nie zostanie przyjęty). Zwrot zgłaszamy na odpowiednim formularzu, który zostanie wysłany na adres e-mail po zgłoszeniu chęci zwrotu np. telefonicznie. Zwracany towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz musi mieć oryginalne metki oraz opakowania.

Adres do zwrotów: 
ShopBazzar 
Ul. 3 Maja 3A
48-317 Korfantów

Zwrotu gotówki dokonujemy do 14 dni od daty odbioru paczki od kuriera. 
Nie pokrywamy kosztów transportu odsyłanego towaru‼️
Nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem oraz nadawanych do paczkomatu‼️
Możliwe jest również rozliczenie zwrotu na poczet kolejnych zakupów ‼️

Bielizna, stroje kąpielowe, biżuteria, czapki, szaliki, rękawiczki, paski, ozdoby do włosów, okulary, kosmetyki i perfumy nie podlegają zwrotowi.

RZECZY Z WYPRZEDAŻY/PROMOCJI NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ORAZ WYMIANIE ‼️
RZECZY KUPIONE JAKO PRODUKT USZKODZONY NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.

7.Jeśli zauważyłaś, że paczka przyszła do Ciebie uszkodzona, bardzo prosimy o sprawdzenie jej przy kurierze. Jeśli jakaś rzecz w paczce jest uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu z kurierem. Każdy towar wychodzący od nas jest sprawdzany 

Dziękujemy!
Zespół ShopBazzar 

Zapisz się do newslettera
Bądź na bieżąco z nowościami i okazjami
Sklep na platformie
Selmo